Illustration

Компанія LR Health and Beauty 

1985 Компанія була заснована в 1985 році Хельмутом Спікером (Helmut Spikker) і Ахімом Хікманом (Achim Hickmann) і спочатку називалася LR Cosmetic & Marketing GmbH.  

  • ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ

    Асортимент компанії був не великим, але складався з ретельно відібраного асортименту якісних ароматів, косметики і продуктів по догляду за тілом. Перший аромат “L de Racine ” з перших букв, якого утворилася назва компанії . Аромати були в однакових флаконах, спочатку позначені тільки номерами. Це був початок переможного шляху ЛР.
    1989 LR досягає першої вершини – продано 1 млн флаконів парфумів.
    1991 Комерційний проект LR починає свою світову ходу. Австрія та Голландія стають першими країнами, де відкриваються представництва компанії LR.
    1992 З номерних ароматів лінійки Racine виділяються перші успішні аромати, які отримують імена – “Singapore”, “Antigua”. Одночасно з ними, нові аромати серії Design розширюють існуючу лінійку продукції.
    1994 Представлені абсолютно нові Design аромати в самостійних флаконах. “Jungle Man”, “Harem” – два нових аромати негайно стають хітами і до цих пір користуються популярністю.
    1995 Своє 10-річчя LR відзначає постійним розвитком і успіхом. Назва змінюється на “LR-International”.

    Запуск автопрограми. У 1995 році 200 партнерам передані їх перші машини від LR . Детальна інформація з’являється в журналі Mercedes Benz і в пресі. У цей жовтневий день через Ален проїжджає «чорна колона з щасливою зіркою», – символ успіху LR довжиною 1,3 км.

    1997 LR приходить до Фінляндії. Так само, як і у Німеччині всі інші країни LR демонструють щорічний приріст оборотів продажів. Вперше в історії LR відзначає першого бонусного мільйонера.

    1998 Під назвою Quo Vadis LR представляє свою першу колекцію прикрас. Ще одна успішна концепція, яка приваблює до підприємства, що розвивається, все більший інтерес преси. Відкрито новий виробничий та логістичний центр LR в Алені. Почесні гості та численні представники ЗМІ особливо хвалять «зразкове підприємство з небаченим сервісом і стратегією майбутнього» та його нову резиденцію.

    2000 Історія успіху триває. LR вступає в Східну Європу і відкривається в Румунії, вперше заходить в Україну по франшизі від Чехії. У цьому ж році стартувала серія Natural Life – дієтична добавка з великим потенціалом успіху і протягом деякого часу – друга опора підприємства.

    2001 Запуск продуктів здоров’я, дієтичних добавок. Виникає ексклюзивна концепція Starbox. Міхаель Шумахер був першим представником, з яким спільно створили косметичну серію. Концепція Star-box розвивається далі і сьогодні сім’я Starbox складається із зірок в галузі спорту, кіно, моди, естради та телебачення, які у співпраці з LR представляють свої власні парфумерні серії і косметичні засоби.

    2002 Відкривається нова резиденція LR. Так що виробництво, центр логістики і адміністрація нарешті знаходяться на одному місці. 2002 рік – це рік Aloe Vera. Life Essence з 90,1% чистого гелю Aloe Vera і 9% найякіснішого квіткового меду – абсолютно новий успішний початок LR. Aloe Vera Gel Life Essence сертифікований відомим INSTITUT FRESENIUS як виріб найвищої якості та чистоти.

    2003 LR святкує відкриття в Угорщині. Цей рік відзначений подальшим розвитком продуктів в Алені, зокрема виняткову серію продуктів на основі Aloe Vera Barbandensis Miller. За свою серію по догляду Aloe Vera, LR отримав сертифікат інституту Dermatest з найвищою оцінкою.

    2004 Відкрито філії LR в Польщі та Туреччини. 2004 Рік для LR рекордний: перевищена межа 300 мільйонів Євро, чим були підкорені всі попередні рекорди в оборотах.

    2005 Чудовою вечіркою за участю багатократного олімпійського чемпіона з плавання – австралійської супер зіркою Яном Торпом. LR розпочинає свою діяльність в Мельбурні. Одночасно була представлена ексклюзивна серія ароматів “Ян Торп”. На додаток до основного каталогу LR починає видавати щомісячний каталог. Нові продукти і додаткові пропозиції стають хітом продажів.

    2006 LR стає LR Health & Beauty Systems. Нове ім’я і слоган “Feel good. Look great.” (Відчувати себе добре і виглядати чудово) точно описують напрям діяльності підприємства. Інтернаціоналізм залишається програмою – американські зірки стають частиною сім’ї StarBox , а всесвітня експансія рухається гігантськими кроками.

    У 2006 році відкриваються філії в Італії, Іспанії та Новій Зеландії. 14000 своїх кращих ділових Партнерів зібрав LR в Дортмундському залі Westfalenhalle, щоб відсвяткувати найуспішніший рік в своїй історії.

    2007 Відкриттям нового дочірнього суспільства на Філіппінах LR в 2007 відкриває ворота на азіатський ринок. Більше 15000 людей святкують 17 листопада з LR офіційне відкриття на стадіоні Coliseum в Манілі. На літній вечірці “Білі ночі LR”, 5000 партнерів присутні на представленні нового продукту Colostrum, в Дортмундському залі Westfalenhalle.

    Це стає новим етапом в досягненні нових сенсаційних рекордних оборотів. У найбільшому змаганні в історії LR – чемпіонській гонці ” LR Champions Race “, переможцям виплатили понад мільйон Євро.

    2008 Авто-програма VW Polo від LR. Впровадження нової авто програми – VW Polo від LR для молодших менеджерів. Компанія увійшла в книгу рекордів Гінесса за створення найбільшої в світі АВТОМОЗАЇКИ (логотип LR з автомобілів VW Polo ).

    Для переможниці популярних кастинг – шоу “Germany’s Next Topmodel by Heidi Klum”, який завжди викликає величезний інтерес громадськості та засобів масової інформації, був випущений аромат топ-моделі “Jenny KL”.

    “Октоберфест LR – 2009”, що зібрав більше 6000 партнерів і неповторний конкурс “Королеви краси LR”, в якому взяли участь приблизно 4.000 претенденток, зміцнили лідерство компанії на ринку. LR закінчив 2008 рік з новим рекордним оборотом!

    2009 Більше 4000 VW Polo отримали Партнери LR, в рамках авто-програми LR для молодших менеджерів. Нові зірки – Маркус Шенкенберг, Леона Льюїс і “Відчайдушні Домогосподарки” розширили рамки StarBox і дали своїм шанувальникам можливість наблизитися до себе.

    Чехія, Словаччина та Україна інтегровані в концерн, що дозволило ще більше розкрити потенціал і збільшити можливості Партнерів в цих країнах для успішного ведення бізнесу. Уже нікого не здивувало, що і в цей кризовий для Європи рік концерн закінчив із новим значним збільшенням обороту. Оборот в 2009 році збільшився більш ніж на 10% і склав 371 000 000 Євро!

    2010 Знаменний рік в історії компанії. Компанії – 25 років!

    Доказом впевненості в собі, турботі про своїх партнерів стало збільшення виплат бонусів Партнерам тільки в грошовому еквіваленті на 6,2%. Крім цього, введено нові елементи винагороди Партнерам, від новачків до топ – менеджерів.

    Нова мега зірка в команді StarBox – світова прем’єра першого аромату від Брюса Вілліса! Приголомшливий аромат, нова грандіозна можливість для збільшення оборотів для Партнерів LR і чергове підтвердження довіри до компанії!

    Більше 15000 Партнерів з 30 країн світу взяли участь у грандіозному шоу, присвяченому ювілею компанії. 2010 – рік Ювілей компанії – відзначений численними грандіозними акціями, які підкреслюють подяку компанії своїм Партнерам.

    2012 14 липня в Астані відбувся офіційний старт компанії LR в Казахстані.

    2013 15 червня відбувся рестарт компанії LR в Україні. Компанія LR Health & Beauty Systems офіційно стартує в Україні не просто, як представництво для клієнтів і продавців, а вже як масштабний бізнес проект. До зіркової концепції ароматів приєднується Кароліна Куркова. Відбувся запуск нового продукту для мозку і тіла – Mind Master.

    2014 Компанія змінює назву на LR Health & Beauty. Нова концепція європейських каталогів: краса та здоров’я. У Франції, Туреччині та Польщі LR святкує своє десятиріччя. З’являється в лінійці дизайнерських парфумів аромат MEU від нової зірки LR, Кристини Ферейри.

    2015 Компанія LR святкує 30 років. Запуск серії інноваційних продуктів LR ZEITGARD і першого аромату від Гвідо Марії Кретчмер. LR отримує премію Astra Award від Європейської асоціації прямих продажів (Seldia) і нагороду «Компанія року 2015».

    2017 В Алені стартувало будівництва нового виробничого майданчика Aloe Vera. Запуск бренду LR ALOE VIA – продукти для особистої гігієни на основі Алоє Вера.

    2018 2 лютого в м.Ален відбулося урочисте відкриття нового виробничого майданчика Aloe Vera. Запуск бренду LR LIFETAKT – концепція для підтримки здоров’я і довголіття. Нові продукти Mind Master Extreme та серія догляду за волоссям від Aloe Via. Запуск програми FASTTRACK BONUS на Лідерській конвенції у Франкфурті. Там зібралося більше 3000 партнерів з різних країн світу. 

    2019 У лютому LR запустила у продаж “Еліксир Краси 5в1”. У червні LR отримала премію German Brand Award.

    2020 Старт продажів одного з бестселерів – питного гелю Aloe Vera Immune Plus. Запуск еліксиру краси для чоловіків “5in1 men’s shot”.

    2021 Компанія LR заходить на ринок Південної Кореї. Лінійка продукції LR LifeTakt поповнилась продукцією для живлення та регенерації клітин Cell Essence. Запуск будівництва нової штаб квартири компанії LR. Нова лінійка ароматичних олій LR SOUL OF NATURE.

    2022 Підтримка українських партнерів у зв’язку з повномасштабним вторгненням країни агресора рф – фінансова підтримка бізнес партнерів, знижена ставка оплати по автобонусу, благодійна і волонтерська допомога. Запуск лінійки продукції для спортсменів LR:GO. LR:GO – це комплекс продуктів, які допомагають покращити спортивні досягнення, зробити тренування максимально ефективними та відновлювати сили організму.

    2023 Нова концепція в апаратній косметології Zeit Gard PRO

    Ми творимо історію LR разом з вами!

Illustration
Illustration